realitní kanceláře a prodej nemovitostí
Realitní kanceláře a developerské společnosti
Nabídka v oblasti nemovitostí je dnes na trhu poměrně dost v obchodním světě s realitami. Vážných zájemců – klientů o bydlení je individuální. Každý klient o bydlení očekává od nemovitosti přijatelnou cenu s dalšími bonusy ve vybavení. Velká řada zájemců o bydlení má různé nároky
- někdo preferuje bydlení v klasických bytech ( starých klasickém paneláku )
- někdo preferuje bydlení v bytech novostavbách
- někdo preferuje bydlení v půdních bytech i když nezná všechny kladné vyhody takového stylu bydlení s navýšeným bonusem
- někdo preferuje bydlení v starší nemovitosti ( kterou postupně rekonstruje v případě potřeby nebo nutnosti )
- někdo preferuje bydlení v rodinném domku
-
někdo preferuje bydlení v starší nemovitosti
Současně pro každého hlavním cílem je současně i nízké provozní finanční náklady na nemovitost – platit minimální měsíční částky na složenkách za elektřinu, plyn pro standartní provoz nemovitosti pro bydlení s možností i získání navýšeného standartu ( nadstandartu ) který postupně časem hlavně z důvodu finančního zdražování ceny sazby za energetické zdroje které každým rokem porostou pod nátlakem EU s vyrovnáním standartních podmínek a cenám v ostatních zemích zapojené do EU.
Mám vypracovaný projekt pro virtuální internetovou prezentaci je několik při prezentaci např. s pomocí reklamy na internetu s reklamou v inzertních časopisech a novinách.
- motivace klientů koupit půdní nemovitost v centru Prahy, ale i jiných části města je v celé ČR
- motivace klientů k zakoupení půdní nemovitosti s výhody takové nemovitosti
- motivace klientů k zakoupení rodinného domku
- motivace klientů k zakoupení rodinného řadové rodinného domku
- motivace klientů k zakoupení volně stojícícho rodinného domku
- motivace klientů k zakoupení extra zděné nemovitosti ( s možností vypracování projektu a dodáním v několika dokončených variantách včetně i dodání nemovitosti ,,na klíč,, )
- motivace klientů k zakoupení nemovitosti dřevostavby ( s možností vypracování projektu a dodáním v několika dokončených variantách včetně i dodání nemovitosti ,,na klíč,, )
- motivace klientů k zakoupení rekreační nemovitosti
- motivace klientů k zakoupení nemovitosti typu mobilheimy ( mobilní domy ) dovozci i přímo výrobci
- motivace klientů k zakoupení nemovitosti na vodě ( dovozci ale i přímo výrobci )
- motivace klientů k zakoupení nemovitosti např. 1+1, 3 +1 nebo 1+kk, 3 + kk
- motivace klientů k zakoupení na první dojem neatraktvní nemovitostí na svahovém pozemku
S volnou volbou snížit finanční náklady na reklamu je možné při spojení několika faktorů s vytvořením reklamy ve větších rozměrech s nízkou investicí informovat širokou veřejnost o nabídce v oblasti prodeje nemovitosti kterou Vaše firma nabízí k prodeji konenčným uživatelům.